Eyyy

Igår var jag på Vinterstart med ÄWÄ och MATTHIEW, jag tänkte bara gå dit för att se Mange makers. Dom var grymma och jag fick deras autografer, HAHA!! Men det var massa roligt folk där, rätt så kul blev det ändå! :)



Vi stannade till halv 1 och sen drog vi hem och sooov. Och imorse drog vi in till stan och Julshoppade. Jag köpte julklappar till mami och Beckis men också kläder till mig själv! TACK MAMMA ♥♥♥♥♥♥

Nu ikväll gäller det att packa för mig!
Imorgon bitti blir det stallet och sen blir det kalas för mormor!
På lördag är det julafton = MYYYS och JULKLAPPAR ;D♥♥♥

Sen vet jag inte hur det blir på söndag, mer än att jag måste hem någon gång under dagen för att ta hand om min pålle :)

PÖSS sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0