FRIDAY!! ♥

Äntligen fredag!
Själv ska jag spendera min fredagskväll hemma med mamma. Vi ska äta bakpotatis och kolla på Idol, jag skulle egentligen varit där men det blev inte så. Jag får kolla hemifårn istället.

Tjalle ska spendera sin fredagskväll med sin kompis Findus, dom skulle ha myskväll hörde jag. - Käka popcorn och dricka julmust sa dom! ;) hihi

Idag red jag lite lösgöring i paddocken i ca 50 min. Skrittade fram en sväng i skogen och började sedan med ca 25 minuters uppvärmning. Sen tränade jag övergångar för att få honom mjuk och framåt. Han var jätteduktig men mot slutet orkade han inte så bra och började rus istället för att jobba ordentligt. Avslutade när det gick bättre iaf. :)

Imorgon blir det en uteritt, kanske till lååånga grusvägen - och galoppbacken?? :D

BTW så är det dags att ta med kameran till stallet någon dag. Måste ha nya bilder!! ;)

Får bli några gammla bilder sålänge, det är ganska kul att gå bak i arkivet och minnas lite! :)


Sommarfin (o tjock) Tjalle!


Grönt och fint! Saknar den fina naturen, haha!


MUMS med gräs!


Gottegris!


Tjalle saknar säkert sina damer, men han går faktiskt mycket bättre med valacker!


Mumsepuffsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0