Fullspäckad vecka!

Imorgon ska jag rida ut och galoppa lite. Jag ska försöka komma iväg innan det blir mörkt och rida ut i skogen. Jag måste rida honom ordentligt denna veckan för han kommer vila till helgen på julafton!

Förövrigt så har jag fullt upp denna vecka, ungefär såhär ser det ut för mig:

Måndag:
Stallet + chilla hemma
Tisdag:
Sista dagen i skolan - uppträdande & julbord & betyg
Stallet - rida ut + julfika
Onsdag:
Mysmorgon i stallet bara jag & Tjallemannen + rida
Kolla på Evelinas dressyr lektion + Fixa jobb
Vinterstart
Torsdag:
Utsläpp i stallet + rida
Julklapps shopping med Evelina
Fredag:
Utsläpp i stallet + rida
Dra till mormor klockan 10:00
Kalas för mormor
Åka till kusiner
JULAFTON:
Vakna upp hos kusiner och åka till Farmor för grötfrukost
13:00 Tillbaka till mormor för att fira julafton! :)
JULDAGEN:
Kanske åka till kusiner igen / åka till mammas kompis
Kanske hem...

Tjalles ridschema vågar jag inte spika än, får se vilka dagar det är ridbart i paddocken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0