Godkväll!

Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova, så jag orkar upp imorgon. Jag har duschat, mamma har flätat mitt hår, jag har smörjat in mig med body lotion, slått in julklappar & väskan är packad!




Jag rider ut en sväng imorgon bitti så han får springa av sig, hoppas det inte är isigt bara! Vi ska göra iordning äpplen och morötter och knäckebröd som han ska få nu under julhelgen när Åsa har honom. Eller det är ju bara Lördag som vi inte träffar honom! :)


Något sånt här liknande ska han nog få, min älskling. :) ♥♥♥♥♥♥♥♥


Jag får se om jag kommer blogga något mer under helgen, men jag ska iaf njuuuta av jul och att vara med släkten. Det är ju inte jul varje dag! Stämningen är sååå mysig, den kan man leva på länge. ♥

GOD JUL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0