Gott nytt år!

Nu ska jag strax ner till stallet, rida ut + fixa mat och grejjer till Tjallemannen. Sen ska jag hem och göra i ordning mig!

Klockan 16:00 ska jag åka in till stan med några utav mina kompisar, vi ska äta på ngn restaurang. Sen ska vi åka till överön där stora delen av klassen kommer att fira nyår!

Jag har inga speciella nyårslöften, men ska klura ut några! :)

2012 ska bli ett riktigt bra år, och om det nu är det sista så får man ju göra det till ett bra slut på livet!

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA ♥
önskar Patricia och Tjalve!


Kommentarer
Postat av: Malou

detsamma grymma du! 2012 here we are! <3

2012-01-01 @ 02:58:31
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0