Hej!

Min julafton blev superlyckad! Så underbart att bara få umgås med släkten och äta massa god mat och godis!
Tomten kom - och gav mig och alla andra massa fina saker! :)

Såhär såg dagen ut:

Vaknade och frukost 09:00
Allum med moster och syster 10:30
Hem och göra i ordning mig samt hjälpa till att förbereda maten 12:30
Kalle Anka 15:00
Mat 16:00
Tomten kom 17:30
Myskväll med massa godis hela kvällen låång!

Detta fick jag av tomten:
Röda JW ridbyxor
1 vitt tävlingsschabrak & marinblått
Stövelridstrumpor
Magic brush
Parfym
Halsband
Sängkläder
Pyjamas
Pengar

+ lite annat Smått & gott

Jag är jättenöjd över mina julklappar, kunde inte varit bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0