Helgen

I lördags gick jag upp tidigt och åkte in till stan med Malou och Matilda. Vi gick på öppet hus på Kitas gymnasium. Jag tyckte om det och skulle nog kunna tänka mig att gå där :)

Resten av dagen spenderades i nordstan med härligt folk. Idolerna var där, riktigt nice. Framåt kvällen drog vi till Ida där det var 15 års kalas! :)

Becka tog Tjalle men han fick vila, för hon är L A T !

Men idag har jag ridit. Jag red ut på lite grusvägar och både travade och galoppade. Han var pigg och lite jobbig imellanåt, han var bara dragig och ville slängtrava hela tiden. Han lyssnade inte bra på mina hjälper. Jag älskar när han är pigg, men jag ser hellre att ha är studsig och hoppig än att han slängtravar och flänger upp med huvudet utan att bry sig om mig.... :/

Men jag älskar honom ändå ♥

Haha, förra sommaren var jag inte stor...


Kvällen spenderar jag hemma ensam - underbart! Nu ska jag ta ett varmt bad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0