Hemma och slappar

Vi var hemma rätt tidigt från tävlingen!

Det gick inte så bra idag heller men mycket bättre än sist! Framridningen var han helt klockren. Han var pigg och framåt.

Första rundan gick jättebra. Jag saktade ner till trav i mellan hindrena för att få tillbaka balansen. Eller, det gick bra fram tills efter hinder nummer 7, mot publiken. Då kastade han sig åt höger ifrån publiken - så jag flög av! Såå pinsamt! Fast det var bara andra gången någonsin som jag har ramlat av honom.

Andra rundan gick sådär, jag slarvade och var inte lika noga med att få tillbaka honom imellan hindrena så han bröt ut på 5:an och 9:an. Men det var ju stilbedömning och där fick jag inte så dåligt resultat! Jag trodde jag skulle få typ 20 poäng iom att han bröt ut och alla avsaktningar till trav och sådär. Men vi fick faktiskt 47 poäng :D nöjd!

Nu är det en omgång kvar av cupen, och nu får jag bannimej sluta mes rida. Då måste jag vara mer nogrann!

Som vanligt skötte han sig helt utmärkt på tävlingsplatsen och vid lastning, min fiiina prins ♥

Vi glömde kameran så det blev tyvärr inga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0