Jobbdag avslutades med Zumba

Trots att det var väldigt jobbigt att ta sig ur sängen så var det ändå skönt att jobba tidigt. Då hade jag mer energi. Jag jobbade till 17:00, mellanlandade hemma och sedan åkte jag till Sportlife och tränade zumba med Becka och Amanda P. Det var riktigt roligt, lite jobbigt bara att det är sveriges störtsta gym typ och ALLA är där. Speciellt när man hoppar runt i och inte kan stegen och hittar på lite egna haha!

Men man blir fett taggad av Zumba, det att riktigt gött att dansa skiten ur kroppen. Kul att gå med roligt folk också så jag fick skrattat av mig ordentligt! :)

Mamma tog Tjalle idag, fixade allt + longerade, skönt för mig! Det hade blivit väldigt stressigt annars!

Tur att man har en snäll mamma som ställer upp och fixar i alla lägen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0