Juldagen

Idag slöade jag på morgonen precis som man ska göra dagen efter julafton. Sen åkte vi till våra kusiner och farmor och träffades & fikade!
På vägen hem gjorde vi ett stopp till i Landvetter hos mammas kompis Äva. Det var riktigt roligt att åka runt där jag "växt upp", haha låter ju konstigt för jag växer ju fortfarande upp. Men jaja... Massa minnen och tankar kom upp, men allting kändes väldigt litet! Hihi...

Alltid när jag har varit iväg och träffat annat folk och är påväg hem till vanliga tråkiga vardagen igen får jag alltid en tråkig känsla. Lixom ohopp, tillbaka till det vanliga....

Men jag ska göra 2012 till ett så roligt år som möjligt! Jag ska njuta av varenda sekund, ta vara på alla möjligheter och kämpa på och vara duktig i skolan!

Snart nyår, inte alls sugen på att göra något. Men det blir nog middag med tjejorna och sedan ska vi nog till Vidar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0