Julpyntad box

Nästan alla andra i stallet har julpyntat, jag var inte så sugen på det för jag tycker bara det ser rörigt ut med massa glitter. Men nääe, Tjalle kände sig utanför så vi fick åka till affären och införskaffa något litet. När vi kom in i affären fanns det alla möjliga sorters glitter. Men vi alla 3 fastnade samtidigt med blicken på just en speciell. Den tjockaste, fylligaste men NALLAR på! Och blåa små rosetter. Alla låg i prisklasserna runt 15-30 kr st. Men just denna kostade 130 kronor såklart. Nee inget så dyrt sa vi... Fast vi kunde inte låta bli, den var ju såå gullig. Tjalle bara måste ha den tänkte vi.

Så idag har vi köpt julpynt för 200 kronor till baby, haha jag som inte ens ville ha något alls!

Men det är han värd älsklingen ♥


Söta små nallar, små blåa paket och blåa rosetter på ;)


Tjalle ville inte vara med på bild just då, kanske skäms han för att det är nallar? Kanske lite barnsligt?



Bästa kompisen ska vara med såklart!


Fiiina killen <3


URSÄKTAR skiten på väggen, men jag kan inte hjälpa att Tjalle gör såå. Han är inte lös i magen utan vill nog bara ha det så nära kanten som möjligt så han slipper ligga i det ;)


Lite mer pynt


Det matchar såklart! ;) Jag föredrar lite mer julfärger, inte massa skrikiga färger och så! :)

Inte så mycket, ganska lagom tycker jag. Det ska inte vara överdrivet. Men jag ska kanske sätta dit lite pepparkakor eller eventuellt lite granris! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda- ponnyryttare & fotograf

testkommentar

2011-12-10 @ 11:01:17
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0