Raketer!

Usch, jag hatar raketer! Därför att det är imiljövänligt och att alla djuren blir rädda.

Tjalle får extra mycket mat som han kan tugga på hela natten för att hålla sig lugn. Men varje nyår sitter det en klump i magen, jag är så rädd att han ska vara rädd lixom. Jag kommer ju vara så långt ifrån honom också, så jag kan ju inte se hur han mår.

Men det är ju ändå fräckt att se alla raketer på 12 slaget, ett magical moment! Men om alla bara kunde hålla sig till just 12-slaget och inte skjuta flera dagar innan och efter!! :(

Däremot så har jag väldigt stor respekt för raketer, det kan hända många hemska saker. Så jag kommer aldrig röra en raket!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0