SJUK!

Igårkväll när vi var hos Vidar började jag få ont i halsen och imorse när vi vaknade var jag snuvig och så. Under dagen när vi var i stan så har jag bara mått sämre och sämre. Och nu ligger jag hemma i soffan och mår SKIT! Jag borde egentligen inte klaga, för det är väl en helt vanlig förkylning! MEN jag känner mig verkligen inte bra!

Ont i huvudet, ont i bihålerna, SNUVIG, halsont, feber osv! Usch! Hoppas jag blir frisk snabbt! Jag ska vila mig så mycket det går i helgen. På tisdag MÅSTE jag vara frisk, då har vi uppträdande i skolan + att jag ska få mina betyg! :)

Att vara sjuk är inte kul!


Kommentarer
Postat av: Malou

Stackars dig! Ja du måste verkligen vara frisk på tisdag! <3 Krya! <3

2011-12-16 @ 23:38:38
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0