Torsdag

Sista jobbdagen idag! Vi hann bli färdiga med allt, för det här året!

Förhoppningsvis kommer jag att fortsätta nästa år, ca 1-2 dagar i veckan. Alldeles lagom och superbra för att tjäna lite pengar! :)

Efter jobbet åkte jag och mamma och Becka på en liten shoppingrunda. Becka köpte YAMAHA keybord för några laxar och jag bytte mina Whitaker byxor till stl 34! Mamma köpte en jättefin grimma till Tjalle! ;D ♥

Catago lyx grimma
"Stark och exklusiv nylongrimma med invävd Catago logga.
Sympatexfoder på nosryggen och lös Sympatexfoder i nacken.
Justerbar vid nack- och nosrem.
Ponny, Cob, Full."




Efter shoppingturen åkte vi till stallet. Jag skulle egentligen ridit ut på en ordentlig tur, men det var så dåligt väder och klockan var så mycket. Egentligen borde jag ridit ändå ( han kommer vara ett monster imorgon ) !!

Men en kort barbacka tur blev det, hela familjen gick på promenad ♥


Tjalle med sin nya grimma & världens bästa ponny mamma !


En liten inzoomning! Silver & svart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0