TRÖTT!

Här är det ingen vila inte! En fullspäckad dag är nog över..

Tävlingen gick INTE bra, han var jätte pigg = stark, studsig, rädd för ALLT + bråkig. Pinsamt var det, menmen, inget att hänga upp sig på. Vi blickar framåt, inget är hans fel. Han är unghäst och sköter sig som han ska!
Vi ska vara med på fredag igen, men nu sänkte jag till 60 & 70 cm + att Nina ska vara där och hjälpa oss. Vi kämpar vidare.

Men jag vill rida dressyr och jag vill att Hilda ska kolla honom!
Jag har jobba ihjäl mig idag med, (känns det som)! Från 15 till 21:45. Likadant imorgon, först JOBB klockan 8-(helst 17, kanske längre) sen efter det ska jag fixa Tjalle med. Han ska ut på LÅNG skritt. Förhoppningsvis ska mamma mocka och fixa allt på dagen, kanske kan hon ta en promenad med honom också?


Vi ska ta oss igenom denna down-perioden <3
älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0