Vinter promenad

Jag och Mamma var i stallet, vi mockade och fixade samt gick på en promenad tillsammans med Åsa med familj!
Tjalle fick äta gräs och blev alldeles galen, han kunde inte få nog. Trots att det var fruset och äckligt.
Walle fick tuppjuck och brallade loss ordentligt när vi skulle hem. Förstår att Åsa kände sig liten när han reste sig mitt framför henne! ... :/ Men hon var tuff och han lugnade ner sig!

Här kommer lite härliga vinterbilder från idag! Mamma är fotograf!






















Gooa Åsa & söta Walle!!


Lilla Fellan!!


Stallet från älven




Walle är Tjalles bästa kompis, eller tja, bästa häst kompis! Han har ju Findus som BFF :)





We are made for each other baby ♥

Min kärlek till dig är obeskrivlig. Ingenting kan stoppa den och inget får skilja oss ifrån varandra!

JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0