BESLUTSÅNGEST!

Jag har en väldans beslutsångest ang ridstövlar...

Jag har inte så mycket pengar så det får bli ngt billigt. Men för det första vet jag inte om jag ens ska köpa stövlar NU?? Då kommer jag bli PANK och då vet jag inte om jag kommer kunna spara ihop till ridläger...?

Sen vet jag inte VILKA

Funderar på den sportiga varianten från My one... Jag tycker dom är snygga och skulle verkligen kunna tänka mig dom, jag gillar dom inte på bilden men det var när jag såg dom IRL som jag fastnade för dom. Det finns liknande på HÖÖKS, men jag tycker dom är lite... konstigare. HÖÖKS varianten är dock billigare...

Hööks


My one
Svart 36
Döm dom inte efter bilden!!

Men sen har jag funderat på den mer neutrala varianten, "vanliga" läder ridstövlar. Och nu finns det ett par billiga på mässan. Dom ser typ ut såhär, snörning och dragkedja ! Men jag är orolig för kvallen, det är ngt italienskt märke. Jag vet inte om jag vågar chansa.

Tog bilden från www.rilfarna.blogg.se, hoppas det är OK! :)



HJÄÄLP!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att du ska köpa de du tycker passar bäst (logiskt va? :D)

klart de va OK att du tog bilden :P

2011-02-25 @ 19:14:01
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: jenny ;)

Jag tycker att du ska köpa dom sista! Men du bestämmer helt själv vilka du vill ha men :)

2011-02-25 @ 19:24:31
URL: http://jennyochlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0