Dagens ridpass

Här kommer jag med väldigt dåliga nyheter.... Idag red jag ut med Ida, hon står i ett stall en halvtimma bort så vi möttes och red en sväng. Tjalle var duktig, men lite seg och kändes lite stel - eller jag hade en liten konstig känsla helt enkelt. När jag var påväg hem så var det en liten bit där grusvägen var lite mjukare så jag tänkte trava lite för sakens skulle. Då upptäckte jag med en gång att han haltade. Jag hoppade av och ledde honom hem. Då tittade Natta på honom, han var bara lite stel i skritten men i traven haltar han ganska mycket. Ngn utav frambenen är det, vi var inte riktigt överens. Imorgon ska Kicki kolla på honom, vi får se hur vi gör sen. Jag hoppas verkligen att det går över! Usch vad nervös man blir, hälta är inte kul!

Troligtvis kan han ha sträckt/skadat sig i hagen när två rådjur sprang igenom den i förmiddags... ;/

Mammas lilla bebbe  ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Typiskt att både Qlemp, Trevina OCH Tjalle är skadade samtidigt :(

2011-02-20 @ 20:38:38
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: ida den glassigaste <3<3<3<3<3<3

Nej vad synd stackars lilla tjalve :C Billy halkade också till ganska rejält och liksom vad ska man säga linkade fram en bit men sen blev han stadigare och gick normalt sen som tur var jag var jätterädd att han skulle halka mer man får hjärtattack hela tiden typ :( <3

2011-02-20 @ 21:06:18
Postat av: Amanda

sv: NÄHÄ? det är väl klart.

2011-02-20 @ 21:09:47
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0