:)

Tiden går fort, vi har redan haft Tjalle i 187 dagar, alltså mer än ett halv år. Samtidigt som det känns som att tiden går fort så tänker jag ändå att vi har så många år kvar att göra roliga saker! =)

Det känns som att det inte har hänt så mycket sedan vi köpte honom, men om man tänker efter så har det det. För det första så har jag lärt känna honom. Men det tar lång tid! Han har också blivit mycket stadigar och tryggare. :)

Jag ser verkligen fram emot att vi ska lära oss och utvecklas tillsammans, tills vi ska hoppa våran första clearround tex.
Mål:
* Kunna grunderna i dressyr
* Kunna hoppa en bana.
* Kunna lasta utan problem (det kan vi, men det var ett tag sedan)
* Kunna ha full kontroll i alla gångarter på alla platser

Det var det som jag kom på just nu =)
Ofta tänker man på vad man längtar efter och vad man ska göra. Men man glömmer ofta att det är här och nu.
Det är NU vi ska ha kul tillsammans, det är NU vi ska lära oss. Det är NU vi ska utvecklas, och det gör vi hela tiden!

Älskar min ponny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0