Hejhej

Tjoo!

Jag har GLÖMT att blogga idag, xD Hahah!

Jag åkte till stallet idag först mockade på logen och fyllde vatten. Sen tog jag in trollet, borstade, tog tempen och gick sedan ut på en promenad med repgrimman. Jag tog med ett spö IFALL han skulle stanna och backa. Men det gjorde han inte, han var riktigt duktig. Vi gick på en ca 30-40 min promenad till fåren och kossorna. Jag gjorde lite "stanna och kom" övningar. Han är jätteduktig på det! :)

Som ni märker bloggar jag inte mycket och när jag väl gör det är det ingen rolig bloggning. Men det beror på att nu är det scandinavium veckan och jag har lite att göra så att säga.

Imorgon ska jag till skolan, sen ska jag till stallet och sen hem. :) På tordag ska jag till scandinavium ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0