Hemma

Jag kom hem för ungefär en timma sedan, guud vad trött jag är! Funderar starkt på att sova en stund. Kvällsplanerna lyder: Duscha och fixa här hemma, slappa fram tv:n och kolla på film. Ibland är det skönt att bara vara hemma också :D

Nu ska ni få höra något otroligt, Tjalle var superduktig idag!! Väldans vad han är en humörponny asså. Han stannade inte ngt, lr jo bara en gång men han gick fram direkt. Det är INGENTING mot vad han brukar göra IBLAND!

Idag skrittade vi en rolig runda på 1 tim och 20 min. Vi klättrade i 2 superbranta backar med :) Han var lugn och avslappnad hela rundan. "Jobbade" honom lite smått emellanåt, gick ganska bra fääääktiskt!.  ;)

Sånt här gör mig så glad, nu är mamma stolt över lilla killen...:) <3

Men det är nästan så att man funderar på om han är sjuk eller ngt ...:P

Bilder från dagen kommer, har en stooor hög med bilder från igår med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0