Natti

Jag bloggar väldigt tråkigt just nu, men jag gör ju som jag vill och när jag har lust så kommer det nog upp ett och annat sköj :D

Nu ska jag äta kvällsmat och sen sova. Men först tänkte jag berätta vinnaren av finn fem fel :D

NEE, det var väldans svårt att utse vinnaren, då jag inte riktigt fattar vad ni menar, sen är det så att det är EN bild som är redigerad. Ni ska säga vilken det är och sen är det 5 SAKER som är förändrade ;)

MEN faktiskt har jag läst igenom kommentarerna  48 ggr nu och jag tycker faktiskt det är matilda som är vinnaren. För hon har ALLA rätt :D

GRATTIS till Matilda, dock har hon ingen blogg ;)

Det kommer snart upp mer finn fem fel o så, men då ska jag göra så kommentarerna inte syns, för ni får inte fuska ;)

NATTI NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0