Tjalle

Jag kom på en sak, det är ju lite tråkigt här på bloggen när Becka har Tjalle. Då handlar det mest om mig. Jag skulle gilla om Becka skriver lite ibland om vad hon gör med honom och hur hon lägger upp sina stalldagar. Men hon är inte så sugen på det... :(

Idag gick becka på promenad med Tjalle och Trevina, dom gick i ca 25 min. Tjalle var på bra humör =)
Han var lite lite svullen fortfarande men haltade inte i skritter.

MEN!
Han har tappat en sko, INTE bra! Dessutom har jag väldigt dåligt samvete för att han behöver skos dels för skadan, men också för att hovarna ser rent ut sagt ********** ut och att broddarna är MEGA utslitna :'(

Han kommer inte kunna skos förr än nästa vecka!


BTW, ser ni hovarna??

Kommentarer
Postat av: Linnéa :)

är det din häst på bilden ? :O

2011-02-27 @ 01:05:28
URL: http://neabenjaminsson.blogg.se/
Postat av: Hanne

...det är inte Tjalle hoppas jag? Skulle inte tro det men ändå. Stackars häst!! :(

2011-02-27 @ 21:07:13
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0