Tjatja

Idag har jag inte bloggat något, jag ska nu berätta varför. Dagen började seegt, jag kollade på min kusins innebandy match klockan 9, sen handlade jag och mamma mat. Och sen hjälpte jag mamma tvätta moppen.  Men sen då? jo, jag hade inget att göra. Jag tänkte blogga lite gran men ist så åkte jag med Annie till hennes stall och följde med henne på gymkhana träning. :D

Hon har nyss flyttat sina hästar till ett nytt stall, så det var mycket roligt att få se det nya stallet. Det var riktigt roligt att jag fick gjort något denna dag ändå, jag kom nyss hem så vi har varit borta väldigt länge. :)

Fabbe




Bubblan står också där :)



Pussis


Super shoggi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0