Vilket flyt!

Idag åkte jag in till göteborg för att hämta en horse show biljett som amanda vann men som jag ska få!! (TACK snälla underbara grymma Amanda! :D ♥ Jag tog en Cheeseburgare på Mc Donalds medan jag väntade, ÄLSKAR Cheeseburgare såå gott! :)





Holy Macarony vilket flyt jag hade på vägen hem då. Ni kan inte ana.... När jag kom fram till hållplatsen vid scandinavium kom det en spårgvagn direkt. Jag åkte till Brunnsparken och kollade i lite affärer vid Arkaden. När jag gick tillbaka till hållplatsen kom det en spårvagn med en gång! Jag åkte till centralstationen och gick till tågstationen. Där stod det ett tåg som skulle gå om 2 min. PERFECT! Men inte bara det, när jag hade hoppat av tåget stod det en annan buss så jag kunde ta mig nästan ända fram till dörren! Happy Patricia! Idag gillar jag västtrafik! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0