Äntligen hemma

Sorgligt men ändå skönt att vara hemma. Inatt blir det sista natten innan skolan. Usch vad jag blir deprimerad när jag tänker på skolan. Men vårterminen är gooo, prao, london resa, cabaré och annat smått o gott :D

Jag hade det super bra hos mina släktingar. I fredags åkte vi släde och jag träffade på lilla bambu. Ett rådjur som dom hittade utanför stalldörren häromdagen. Ett stort köttsår på halsen och helt däckad. Nu mår han bra och ska bara bli helt frisk så ska han ut till kompisarna igen. På kvällen åkte vi iväg på middag till några bekanta =)

På lördag gick vi ut till djuren på morgonen. Dom har ett 20 tal hästar, 8 kor, 1 kanin, 1 marsvin, 1 hund, 3 katter och 1 rådjur nu då xD På dagen var vi på badhuset, vi hade hyrt det. Så vi hade alla pooler för oss själva :D På lördagskvällen var vi på kalas hos min kusin och hennes mamma.

Idag var vi bara ute hos djuren hela tiden, mockade och fixade :)

Vid 2 tiden åkte jag hem, mötte upp mamma vid eriksdal och vi åkte direkt och hälsade på min kusin Celise som är 1 vecka och 1 dag. Sååå himla söt! :)


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0