Arg patricia

Nu har vi återigen anlänt hos amanda. Idag red vi ut på en ca 2 timmars lång ridtur till förorten kärna. :) Det var jag på Tjalle, Amanda på Qlempan, Natta på Trevina, Annie på Shogan, Ulle på bubblan och Evelina lånade Bello. Riktigt nice var det :D

Iom att det är så mycket snö så kunde vi trava och galoppera på vägen. Så det blev massa trav. Tjalle blev massa trött, men det är bara bra! Haha i slutet så snubblade han i djup snö och stoppade huvudet rakt ner i snön. Hahaa han blev vit iaf!! xD

Idag blev det inga bilder, men varför inte en från igår? :D



Trots en väldigt grym ridtur så är jag verkligen inte glad. För jag har tappat bort min mobil, troligen igår när vi var ute och åkte pulka. Fast jag var så säker på att jag inte hade den, redan då visste jag inte var den var.  Den är inte i stallet eller hos amanda så då måste den nog vara ute = NER SNÖAD!

Sen har jag tappat bort mina hem nycklar också - JÄVLIGT BRA PATRICIA, inte första gången heller!!

Just nu känner jag bara att jag vill dö :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0