Bloggning

Min första blogg startade jag år 2007/2008, jag kommer igår det som om det vore igår. Då bloggade jag mest om min vardag varje dag. Men jag hade lite blogg uppehåll i typ några månader. I somras börjar vi leta häst, och redan då har jabg bestämt mig för att skaffa en blogg där jag skulle skriva om min och min ponnys utveckling. Jag skriver bara för min egen skull, jag andvänder bloggen som en slags dagbok att skriva av sig i. Bloggen handlar om mig och min ponny men det är en hästblogg. Även fast jag skriver för min egen skull så är det ju självklart att göra tävlingar och så. Att få många besökare är ju också kul. Men det är ju liksom inte därför jag bloggar.

Jag bloggar för att JAG tycker det är kul för MIN skull och för att skriva om MIG och MIN ponny..


www.MINPONNYochJAG.webblogg.se

Det här med bloggning är en väldigt stor grej idag, dom flesta ridtjejerna driver idag en blogg. Men VARFÖR bloggar alla idag?

Jag upplever att många inte ens tycker det är kul, vissa skriver hela tiden att dom inte vet vad dom ska blogga om. Att dom funderar på att lägga ner och går in på andras bloggar för att locka åt sig besökare.

MEN VARFÖR BLOGGAR MAN DÅ?

Om man inte vet vad man ska skriva, man har inget mål med sin blogg. Man vill bara ha många besökare.

Hörrö ni där ute, tänkt efter lite VARFÖR bloggar du/ni???


Kommentarer
Postat av: Evelina

Håller med! Många verkar blogga BARA FÖR ATT lixom!

2011-01-23 @ 14:11:17
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Hanne

Jag tycker det är kul så thats why ^

2011-01-23 @ 15:31:48
URL: http://coronaonslow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0