Da boll

I lördags testade jag om hästarna tyckte det var kul att leka med bollen. Tjalle var rädd för den till att börja med, men som ni ser på filmen nedan sparkade jag den mot han och då tyckte han den var lite intressant. Qlementine var den första så "lekte" med bollen. Men dom tyckte inte det var speciellt kul, jag tror däremot att dom kommer kunna skapa intresse för den när dom kommer på vad man kan göra med den. Sen hade dom inget utrymme att springa på nu heller. ;)

En gång lämnade jag bollen och tjuvkikade, då gick dom ju fram till den och nosade och höll på.

Filmen med Tjalle



Filmen med Qlementine



En liten film där man ser att Tjalle är rädd för bollen, så sprang han ifrån den hela tiden xD

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Tack :D men serri, vi siktar på att springa på fredag då? :D

2011-01-17 @ 21:35:31
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: emma

hahahah, han tyckte inte den var så rolig xD

2011-01-17 @ 21:57:54
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0