Dagen

Nu ska jag sammanfatta dagen som varit då!

Klockan 6 gick jag upp. Åkte klockan kvart över sju. Startade dagen på kliniken med veterinärsronden, morgonkaffe och därefter behandling av stationärshästar, dvs medecinering, mockning osv. Men jag startade också sanering av en box samt borstade pollarna.

Resten av dagen kom det in ett antal patienter med lite blandat, röntgen hältutredningar och så. MYCKET intressant!

Idag slutade jag lite tidigare, mamma hämtade upp mig och vi åkte till mataffären och handlade. Efter det hjälpte jag henne med maten och diska o så. Nu har vi precis käkat och jag är maza mätt. Men kanske ska jag ta mig lite glass till efterrrätt idag? Eller kanske ska man inte äta glass på vardag?

Mycket nöjd med dagen, nu väntar duschning, packning av mat tills imorgon, kanske film tajm? och lite annat fillejux :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0