Dagen!

Nu ska jag försöka sammanfatta dagen då. Dagen började med att jag vaknade i min säng. Precis som vanligt, men jag var väldigt trött. Usch vad jobbigt det är att gå upp på morgonen just nu. Men jag kom upp, dock hade jag det väldigt stressigt. Utan att ha fixat håret eller ngt så var ju ju tvungen att gå till bussen. Haha

Skoldagen var scheeeg, speciellt tyska lektionen. Men jag överlevde :thumbup: !

Sen till stalldagen då, hmm... Jag började med att mocka för hästarna på logen. Sen hjälpte jag Annie att mocka och fixa för hästarna i stora stallet. Haha, det var typ bara det jag hann med idag. xD 

Btw så är det en kille som gräver vid stallet typ, och idag så körde han ner i diket med traktorn + släp. Så dom fick typ dra upp den med en grävmaskin. Lite kul att det händer saker varje vinter typ, förra året åkte en grävmaskin igenom isen på havet.

Jag har (förutom imorse) varit på bra humör hela dagen. Riktigt sköj :D

hahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0