Dagens ridpass

Idag red jag ut med tessan. Hon red Shoganan och jag red Tjalle, jag skulle egentligen ridit Shoganan men det kändes bättre att dom båda fick lite längre ridpass ;)

Vi skrittade till Tofta och en liten bit mot hjelms. Tjalle var snäll men lite seg idag! :/

När jag kom till stallet tog jag av honom täckena, för det var ju så himla gött väder. Men då rullade sig Tjalle i leran! :O
Men det var gott för honom att skrubba pälsen ;)









Min söta polle!! Jag flätar svansen på han för att han inte ska bajsa på den :P

Detta var innan han rullade sig, nu kommer efter!!













Men jag borstade iaf så han blev ren :D

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah, lortgris xD

2011-01-30 @ 22:03:33
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0