Dagens stalldag

Idag var det en underbar stalldag, vädret var helt amazing!!


Tog lite bilder på dom andra hästarna (utan bello) :P

Shoganan


Gucci


Fabbe


Rebel


Bubblan


Först så hälsade jag på hästarna i hagen och tog av Tjalle täckena, han fick lufta pälsen lite. ♥


Sötnosarna står o myser ♥

Qlemp :)


Medans Tjalle solade sig i hagen mockade jag i hagen och fixade vatten.

Litten sött häst som står kontigt =)


Pusspuss




Tjalle steker i solen :D

Sen tog jag in honom och borstade och ryktade. Det var så varmt så vi kunde stå ute idag :D

Innan borstning



:love:

Dessa borstarna är riktigt bra! =)


Efter borstning








Efter borstningen gick vi på en promenad. Han var lite bråkig :/





Men söt :)

Efter promenaden red jag ut med Tessan o Bello. Vi skrittade mot tjuvkil. Tjalle var lugn men lite bångstyrig.


Tessan

Efter ridturen masserade och stretchade jag. Sen fick lilla ponnyn gå ut i hagen. :D

Innan jag stack hem hjälpte jag Tessan att mocka i stora stallet ;)

LYCKAD STALLDAG, men kallt i slutet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0