Där var den lördagen...

Min lördag är förstörd... :(

Jag skulle egentligen varit med Ewe och amanda, men jag var så jävla trött. Efter att ha GÅTT till stallet från emma så hade jag enormt bråttom då mamma kom om ca 35 min, BRÅTTOM kan man säga.

Men det tog tid att fylla vatten när telefonen ringde varannan sekund och sen skulle jag sopa, göra kraftfoder mm. När mamma kom till stallet med Stina, Annika och Jimmy (några släktingar som skulle hälsa på) så var jag inte färdig så dom åkte hem igen och så fick jag ringa mamma när jag var klar. Mamma fick hjälpa mig att ta in hästarna iom att jag var tvungen att göra det med!

Man kan ju säga att min plan att komma hem TIDIGT och ta det lugnt gick sådär! Jävlar vad arg jag var, och stressad framför allt!!

Men nu är jag hemma och har tagit en dusch, käkat mat och glass. Nu blev det som det blev och det kommer fler lördagar  ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; hahah, jaa xD

2011-01-29 @ 19:39:24
URL: http://pegasusnowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0