Gårdagens stalldag

Jag tänkte skriva vad jag gjorde dom 6 och en halv timmarna jag var i stallet igår.

1. Först mockade jag



2. Sen fyllde jag vatten


3. Därefter mockade jag i hagen


4. Sen testade jag om hästarna tyckte om bollen. Filmer kommer sen


5. Sen red jag Trevina på ängen, tillsammans med amanda och qlementine. Vi blev fotograferade av Amandas syster och morbror. Men jag har tyvärr inte bilderna.




6. Sen red jag min älskade polle. Han var MEEGA pigg, stutsade, hoppade, bockade och trippade. + att han började trava och galoppera hela tiden. Vi red iaf galoppvägen, en ridväg vid tofta. Skritt, trav och galopp, ca 100 min :) Efter ridturen stretchade jag, + gav mat, broddade av och borstade av :)



7. Jag fyllde vatten till box hästarna, + la in mat.

8. Jag tog in box hästarna.

9. Jag gick till amanda.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du som sa att det var så hiiiimla tråkigt att härma andra.. ;)

2011-01-16 @ 18:46:51
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0