Hiho hiho hiho

Nu är jag och amanda hemkomna från stallet. Vi ska alldeles strax förflytta oss till våran kära vän Evelina. Där blir det bus, lek o skoj. :D

Idag blev det en ganska lång ridtur med skritt trav och galopp. Men tjalle var helt konstig, på ditvägen var han seg, stannade typ 10 ggr och vägrade gå. Likadant gjorde han på hemvägen. Men när han väl gick framåt gick det ju bra. Han var väldigt dragig i munnen också.

Jag blev lite orolig att han var dålig eller hade ont ngnstans. Men jag tog tempen på honom och han hade 38,3. Lite förhöjt kanske. Men vi får se hur han känns imorgon :/

Jag vill inte att lilla bebis ska vara sjuk/ha ont någon stans ♥

Inga bilder idag tyvärr, men en liten video där jag tjötar om jag vet inte vad xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0