Jag ser det snöar :D

Nu är jag hemma hos amanda. Jag var i stallet i 4 och en halv timma. Först fixade vi mockning och vatten. Bara det tog typ 3 timmar, haha. Snacka om att vara sega, xD

Idag tänkte jag hoppa men det fanns ingen stans och hoppa för det går hästar i gräspaddocken. Så istället red jag ut med Natta och en som heter Lena. Vi galopperade massor på golbanorna, han bockade ganska mycket men jag fick honom att sluta genom att driva och "dra" upp huvudet. =)

Han var väldigt pigg, vi invigde bootsen idag med. Dom satt perfa :D
Jag andvänder boots för att han inte ska trampa på sig själv med broddar.

Morotsgalna


Älskar min fina ponny <3



Trevina äter nougat.



Reflexer påå



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Söta bilder :) Ofta trevina åt nougat ? haha :P Man ser att Tjalle är störra när det står bredvid varandra, annars tänker man inte så mkt på det :P Vad mysigt det ser ut på bilderna :)

2011-01-04 @ 19:25:58
URL: http://rebrock.blogg.se/
Postat av: sandra

vilka söta ponnier :D jag har en tävling pågång på min blogg var gärna med :D



Postat av: sandra

vilka söta ponnier :D jag har en tävling pågång på min blogg var gärna med :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0