LÄNGTAR

2 saker jag längtar tills just nu är...

1. Göteborg horse show.
Jag kommer att gå
Torsdag: Mässan med Amanda antagligen!
Lördag: Med mamma och Becka!
Söndag: Med Becka och antagligen Amanda :D

Jag har inte varit så taggad i år, men just nu längtar jag som tusan :D
Gbg horse show är en tradition för mig, men jag tycker det är xtra roligt när annie är med. Annie tävlar för Sverige i Gymkhanan! :D



2. Men jag längtar också tills vi ska åka till London med klassen :D
Det ska bli så fett nice :D


London eye är ett måste :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

London Eye ska jag INTE åka, FYYYYYFAAN

2011-01-18 @ 16:04:21
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Amanda P

LONDON (L) Gå på musikal!!!! det är ett MÅSTE :D!

2011-01-19 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0