Min praktik

Jag har innan skrivit om min prao som jag ska göra nästa vecka. Men nu vet jag lite mer om hur min vecka kommer se ut.

Det är svårt att veta hur länge jag kommer "jobba" beroende på hur många fall som kommer in på kliniken osv.
Måndag: Vara på kliniken, från 07:15 - 13-17.
Tisdag: Vara på kliniken, från 07:15 - 13-17
Onsdag: Vi är ambulerande, från 08:00 - 13-17
Torsdag: Vi är ambulerande, från 08:00 - 13-17
Fredag: LEDIG (ska vara med manda)

Det ska blir jätte intressant, men jag är väldigt nervös. Jag känner ju inte Liza men jag vill göra ett bra intryck lix ;D
Jag kommer skriva om varje dag här på da blogg :D
Becka tar tjalle mån-tors :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0