Next week

Påtal om nästa vecka så åker Annie till Egypten på tisdag. Då ska jag och Amanda hjälpa till att ta hand om Shoganan. Vi ska rida, mocka, stretcha och massera honom varje dag. Vi kommer dela upp det så vi tar 4 dagar var.
Jag ska försöka hinna ta honom ngn praodag nästa vecka, det kan bli stressigt. Men jag får hoppas att jag slutar tidigt någon dag. :D

Jag har ridit Shoganan ganska många gånger förut. Första gången skenade han ner till havet med mig (jag hade crocs på mig), 2:a gången galopperade han runt med mig i paddocken. Men efter det har det gått ganska bra. Jag har ridit några lektioner för annie, ridit ut honom ngra gånger och så hade jag honom på ridlägret i somras. :)

Han är en otrolig ponny, något utöver det vanliga ;)

Påtal om annie, läs gärna hennes blogg. Bunnbunn.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Emma & Lina - GrytaGirls!

din blogg är såååå fin! :)

2011-01-23 @ 12:20:13
URL: http://grytagirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0