Ridturen!!

Nu har jag och amanda precis anlänt på skorpedal. Alltså hemma hos Amanda.

Såhär såg tjalle ut idag



och såhär gick tjalle idag



Jag vet jag har sveriges jobbigaste röst :/

Men iaf, Tjalle var pigg som vanligt. Men väldigt duktigt, det small raketer och så men han blev inte rädd :thumbup:

Jag har även filmer från när jag red i gräspaddocken igår, men dom är på Beckas mobil så det kan jag inte fixa nu. Igår var han också väldigt pigg, så det var lite svårt att få honom lugn och koncentrerad. Jag red mycket volter, gjorde lite lydnads övningar. Mot slutet galopperade jag han så han blev väldigt trött. Jag avslutade med att skritta mot havet :)

Inga bilder eller filmer från igår! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0