Stress?

Nu är jag klar med allt jag ska ha gjort ikväll typ.

Jag tänke att det skulle bli så skönt med skola igen för då kommer jag in i rutinerna och kommer kunna blogga mera. Men nej då, så är det nog inte.

Just nu känns det som att jag har 242083583 jag ska göra. Eller tjaa, det finns ju saker som man vill göra tex vara med kompisar, blogga, rida och vara massa i stallet, kolla tv, shoppa, bio, sova ut på morgonen eller bara ha hemmamyskväll med familjen mm. Sen finns det ju saker som man också måste göra. Tex gå i skolan, göra läxor!!, åka till stallet (inte alltid kul när det är halt och kallt), städa hemma, och ibland dyker det ju upp andra små saker som man måste göra.

Jag tycker det är väldigt svårt att blanda det här men ändå hinna med så mycket som möjligt. För ALLT hinner jag inte göra. Men man måste ju ändå prioritera vissa saker. Skolan o hästen går ju före och sist i min göra lista ligger nog egentligen bloggen.

Ibland kanske jag inte alltid har SÅ JÄTTE MYCKET att göra, men det känns så i mitt huvud iaf. Då brukar jag alltid skriva listor, eller jaja. Det gör jag alltid xD

Nu har jag planerat veckan som är nu. Det känns bra och det verkar som att jag kommer hinna med allt. Men just nu är jag lite stressad över Tjalle. Det är svin halt och hårt på vägarna och det finns ingenstans som man kan trava och galoppera. Tjalle blir ju som en tickande bomb. Menmen just nu får vi nöja oss med långa skritt turer och promenader. :/


Nu har jag skrivit av mig lite granna. Just nu känner jag att detta inlägg inte ska bli så mycket längre.

PUNKT SLUT .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0