Suck, suck och SUCK

Jag skrev just det här inlägget, men när jag skulle klicka på Spara & Publicera så försvann allting. :(

Aja, det är bara att skriva om.

Nu har jag pluggat färdigt för idag, jag är inte klar. Men jag får nöja mig nu för det är verkligen läggdax. Men innan jag ska sova måste jag packa till skolan och stallet imorgon.
Jag ska packa:

* Stalloverall + skor + underställ
* Idrottskläder
* Skolböcker

Till helgen ska jag ta med mig kameran och bollen Tjalle fick häromdagen. Jag har inte tid att testa den nu när det är vardag. Men till helgen ska jag göra det, och då ska jag filma :)

Nu måste jag packa och sen sova!

Usch var tråkig bloggning det har blivit idag, men plugget går ju före... :thumbdown:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0