Tillbaka

Nu tyckte jag att det var dags att jag började blogga igen efter min mini paus. ;)
I tisdags var jag i stallet, men jag hann inte rida ordentligt och Tjalle var ett monster! Jag blev bara så himla ledsen, jag insåg att jag inte ger Tjalle den tid han behöver. Men ändå har jag inte heller tid till läxor.

Nu har jag på dessa två dagar gjort det mesta läxorna jag ska bara göra lite SO och kanske skriva Eng grej. Tjalle har ridits ordentligt i både idag och igår (det går ju inte att rida så hårt som han skulle behöva, men två långa skritt pass har det blivit). Igår red Becka till Tofta med Annie i 1 1/2 timme och idag red jag till slutet av stämmdalsvägen i 1 1/2.

Nu är bara frågan, ska jag börja mjukt med bloggningen eller ska jag köra gärnet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0