Tvättar

Efter lite tjafs med min mamma bestämde jag mig för att ta mina egna kläder och gå ner till tvättstugan och tvätta. Jag kan ju inte gå utan kläder ju!!! :O

Nu känner jag mig riktigt duktig! Till detta blir det skype med vännerna och sims. Kanske ska jag ta och tvätta lite Tjalle grejjer medans jag ändå håller på??

Hmm, medans jag går och hämtar lite käk ska jag fundera på detta. Samtidigt som allt detta ska jag bestämma mig vad jag och min älskade ponny ska göra imorgon. Helst av allt skulle jag vilja hoppa ;)




Gud vad söt ponny jag har!!





Men ibland är han lite ful :P


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Sv: Åh tack så mycket! :)

Ja de brungröna vintertäckena är verkligen helt awsome :D

2011-01-03 @ 20:52:02
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0