Underbar dag

Jag har inte bloggat på ett par dagar nu pga tidsbrist. Igår blev det praktik till 5-6 tiden. Men tyvärr var det sista gången vilket var jättetråkigt. Det har varit superkul och jag kommer sakna både kliniken och all personal. Jag vet inte riktigt vad det är med mig men när jag "lärt känna" nya människor och vet att man aldrig mer kommer att träffa dom igen så är det alltid så hemskt att säga hejdå. Jag vet inte om jag kommer träffa dom igen, men förhoppningsvis inte. ;)

Som sagt, äcklig känsla när man vet att  man aldrig kommer att träffa människorna igen!!

Igår åkte jag direkt till stallet efter min praktik. Jag red först Shoganan och sen min älslingsponny. Två korta skritt pass blev det, kanske ca 30 min vardera. Efter ridningen fixade jag och amanda för logen och jag kvällsfodrade. Sen sov jag i stallet, eller hos kicki då ;)

Imorse fodrade jag vid 7 tiden men jag gick och la mig igen och sov tills halv nio.

Sen gick jag ut till stallet, började med att mocka och sen red jag min älsklingsplutt. ;)
Jag har inte haft med mig kameran så inga bilder blir det :P

Kommer sakna Ale djurklinik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0