Haaj

Igår skrittade jag ut barbacka och han skötte sig utmärkt så jag har inte så mycket mer att säga om det. Bara lite om denna dagen. :)

Han har faktiskt när jag tänker efter varit jätte duktig idag! :D Bara för att han har inte bråkat NÅGONTING och det är ju bra :D

Jag red i gräspaddocken och bara körde igenom gångarterna lite. Mycket vänster ställning och vänstervarv som han behöver träna mer på. :) I galoppen bråkade han ingenting, han bara körde på med några bocksprång och lite för högt tempo samt ngt stark i käften. Men inte så farligt och som sagt inget bråk så då är det toppen :D

Sen lasttränade vi med, gick jättebra :) NU MÅSTE JAG DRA FÖR JAG SKA ÅKA IVÄG OCH HINNER TYVÄRR INTE SKRIVA MER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0