Seg bloggning

Jag har haft en sån underbar helg så jag har inte hunnit skriva om Tjalle här på bloggen. Vädret har varit toppen bra, dock för varmt för att ridas i.
Men i fredags väntade jag med att rida tills på kvällen, jag red i paddocken i ca 30 min. Han var väldigt trött (antagligen för vädret). Så jag ville inte köra hårt med honom. Jag gjorde lite gott o blandat, dressyr med lösgöring, bommar, hoppa ett litet träd och hoppa ett litet hinder. Han var inte bråkig men bara stressig, avslutade när det gick som bäst! :)

I lördags hade Becka Tjalle, dom gick på promenad på kvällen. Och idag har han vilat helt!

Såhär kan schemat för nästa vecka se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0