Åsikter

En sak jag är emot är när man lägger upp texter på facebook, bdb eller annat som är riktade mot en speciell person. Då menar jag såklart negativa texter. Många säger att dom inte menar någon speciell person men så gör dom det ändå. Det är så fult att gömma sig bakom en dator skärm och skriva massa elaka saker. Jag försöker påminna mig själv att jag inte ska skriva elaka saker som är riktade mot någon/några. Lättast är det att skriva saker på FB, dessvärre ser man varje dag folk som gör det. Att det är många vuxna som är så omogna skrämmer mig. Usch!

Med detta menar jag tex " Förstår mig inte på människor som har på sig OnePiece, det är så jävla fult. Kan inte fatta att folk kan med att ha på sig det" Eller " Du är fan den mest egoistiska människa jag vet, inse att ingen vill vara med dig"

Haha, jag tror ni fattar. Vad jag ville ha sagt är att jag tycker att det är fruktansvärt fult och omoget. Jag vill inte säga att jag aldrig gör det men jag försöker verkligen undvika det. Även fast man många gånger så gärna skulle vilja skrika ut saker inför alla andra! :)

Man ska vara snäll! =)

En bra text om mobbning...

Flickan du nyss kallade fet, hon har svält sig själv och gått ner över 15 kg. Killen du nyss kallade dum, han har inlärningsproblem och läser 4 timmar om dagen. Tjejen du kallade ful, lägger ner timmar på att sminka sig i hopp om att någon skall tycka om henne. Killen du nyss knuffade runt, han blir slagen nog hemma Det är mer bakom personerna än vad man räknar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0