Dagens ridpass

Idag red jag ett litet "Cavaletti" pass i paddocken. Han var grymt pigg men inte arbetsvillig och jag red som en häxa. Men utfallsmässigt (utfall = när han bockar/stegrar och drar sig mot utgången) var han jättesnäll. Han fick två utfall i skritt som jag tillslut vann över. Annars var det inget mer på hela ridpasset, jag kunde trava OCH galoppera förbi utgången! :))

Iochmed att han var så duktig och inte fick en massa utfall så avslutade jag med en oxer :)




Lite telefonpaus :P




Snacka om att han blev pigg när han fick se hindret! :P









Mysbilder






Bjuder på den otroligt snygga bilden!



Nu har han hoppat hela helgen så nu får vi skippa det för ett tag. Jag ska nog göra ett litet ridschema ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så du hittade bilderna ?:DD:D

2011-03-27 @ 22:48:55
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0